Een grote groep mensen zou meer aandacht aan hun financiën moeten besteden. De intentie is er soms wel, maar er volgt geen of onvoldoende actie van de consument. Financiële adviseurs en marktpartijen zetten veel communicatiemiddelen en initiatieven in om de klant te bereiken en het inzicht en overzicht in hun financiën op de agenda te krijgen.
Problemen voorkomen
En toch lukt het onvoldoende om mensen in beweging te krijgen en financiële problemen te voorkomen. Oplossing kan zijn dat mensen vrijwillig data delen met hun adviseur zodat hij/zij met de meest actuele situatie proactief een klant kan benaderen en adviseren over mogelijke oplossingen. Uiteraard, wel rekening houdend met privacy wetgeving en klantbelang. En ervan uitgaande dat aanbieders geen hekken om de klantdata gaan zetten om de klant bij hen, tegen zijn belang in, in oude producten te houden. In onze ogen zijn op deze manier zaken als verantwoord lenen alleen mogelijk met medewerking van alle betrokken partijen.
Hoe ik mijn creditcard gebruik: een persoonlijk perspectief Als het om financiële vrijheid gaat, staat de creditcard vaak centraal. Het is een handig instrument voor allerlei transacties, van het kopen van vliegtickets tot online shoppen. Maar hoe gebruik ik eigenlijk mijn creditcard? Laat me je meenemen in mijn ervaringen en gewoontes. De standaardroutine: betalen en […]
De groene golf Verduurzaming. Het is niet alleen goed voor het milieu, maar het kan ook een positieve impact hebben op jouw leven en portemonnee. Laten we eens kijken naar hoe mensen steeds vaker leningen gebruiken om hun huis te verduurzamen. De voordelen van verduurzaming Verduurzaming is niet alleen goed voor de planeet, maar het […]
Tinka stopt met gespreid betalen Stel je voor: je struint door je favoriete webshop, vult je digitale winkelmandje met de nieuwste mode, gadgets en hebbedingetjes, maar op het moment van afrekenen ontdek je dat je niet meer kunt kiezen voor gespreid betalen via Tinka. Een schok voor velen, maar helaas de harde realiteit die vanaf […]
100% online dienstverlening
Voor het aanvragen van een lening hoef je bij Geldshop jouw huis niet uit. Offertes zijn in uw eigen veilige omgeving beschikbaar. Ook heb je de mogelijkheid om een offerte digitaal te accepteren en jouw documenten te uploaden. Printen en naar de brievenbus lopen is dus niet nodig.
Als klant van Geldshop krijg je een eigen online omgeving waar je de producten die je via Geldshop hebt afgesloten kunt terugvinden. Hier kun je ook eenvoudig jouw zaken regelen zoals het doen van een opname of het wijzigen van jouw limiet.
Vraag je een lening aan via Geldshop, dan kun je rekenen op uitstekende service. Onze klanten waarderen ons met een hoge score op het onafhankelijke reviewplatform Trustpilot.