Zodra we uw dossier compleet hebben, heeft u het geld gemiddeld na vijf werkdagen op uw rekening staan.
Geldshop wil dat u straks een lening hebt met de mogelijkheden, voorwaarden en maandlasten die bij u passen. Om dat goed te kunnen beoordelen en om de lening daarna goed af te kunnen handelen, hebben we in ieder geval de volgende documenten van u nodig: kopie legitimatiebewijs, kopie loonstrook/ uitkeringsspecificatie/ pensioensspecificatie (niet ouder dan twee maanden), bankafschriften met daarop af- en bijschrijvingen van een maand inclusief de inkomsten en woonlasten (niet ouder dan twee maanden).
Geldshop wil dat u een goede keuze kunt maken voor een lening. Daarom leggen we u alles helder en duidelijk uit en geven we u graag persoonlijk advies. Voor dit advies brengen wij geen extra kosten bij u in rekening. Ook betaalt u via Geldshop geen afsluitkosten. Dat kan, omdat wij van de kredietverstrekkers maandelijks een vergoeding ontvangen voor onze dienstverlening.
Als u een codering hebt bij het BKR, dan betekent dat er bijzonderheden zijn ontstaan op een eerder afgesloten krediet. Dat gebeurt bijvoorbeeld als u een betalingsachterstand hebt (gehad). In dat geval kunt u niet lenen via Geldshop. In enkele gevallen wordt er een uitzondering gemaakt wanneer deze codering weer hersteld is.
Offertes aanvragen kan bij ons zowel telefonisch als online. Bel 088 – 828 22 22 of dien direct online uw aanvraag in. We hebben een aantal gegevens van u nodig over uw inkomen en uw uitgaven. Aan de hand hiervan kunnen we beoordelen of geld lenen op dit moment voor u verantwoord is.
U bent vrij om zelf uw leendoel te kiezen. We raden u wel aan om de leenvorm aan te passen aan het doel waar u voor leent. Zo kunt u voorkomen dat u met een restschuld blijft zitten of u kunt ervoor zorgen dat u de rente mogelijk fiscaal aftrekbaar maakt.
Wij kunnen voor u nakijken of u een kredietbeschermer hebt afgesloten. Bel hiervoor met Geldshop: 088 – 828 22 22.
Als u uw lening wilt verhogen, gaan we beoordelen of dat op dit moment voor u verantwoord is. Een verhoging aanvragen kan zowel telefonisch als online. Bel 088 – 828 22 22 of dien direct online je aanvraag in.
Door middel van een kosteloze en vrijblijvende aanvraag kunnen we bekijken of we u een aanbod met een andere rente kunnen doen.
Als u vijf jaar of langer lang alleen rente hebt betaald, kan de kredietverstrekker na deze periode besluiten om ook aflossing te vragen. Hierdoor gaat uw totale maandtermijn omhoog. Deze mogelijkheid vindt u terug in de algemene voorwaarden van de kredietverstrekker. Heeft u een brief gekregen van uw kredietverstrekker waarin staat dat uw maandlast verhoogd wordt, maar verwacht u problemen hiermee, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via 088 – 828 22 22. Wij gaan dan samen met u kijken naar een oplossing.
Uw huidige saldo kunnen we telefonisch voor u opvragen bij de kredietverstrekker. Bel hiervoor met Geldshop: 088 – 828 22 22. Als u het saldo op papier wilt, duurt dit ongeveer drie werkdagen.
U kunt bedragen storten op het rekeningnummer dat op uw overzichten vermeld staat. Vermeld hier altijd uw contractnummer bij.
Als u een verlaging van uw limiet of maandtermijn wilt, kunt u dat aanvragen door dit formulier in te vullen of te bellen met 088 – 828 22 22. De kredietverstrekker bekijkt vervolgens of de door u gewenste aanpassing mogelijk is.
Jazeker. Door uw bestaande leningen over te sluiten tot één lening, maakt u uw financiën een stuk eenvoudiger. En het kan je nog geld besparen ook! U leest er alles over op de pagina Bestaande lening oversluiten.