Werken bij Geldshop

Maak het waar!

Werken bij Geldshop

Maak het waar!

Werken bij Geldshop

Maak het waar!

Wij zijn per direct op zoek naar een Supervisor Contact Center

Den Haag - minimaal 32 uur per week

Als Supervisor maak je deel uit van een commercieel team en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse planning, sturing en monitoring van alle in- en outbound calls van de verschillende afdelingen binnen het Contact Center.

Je bewaakt de vastgestelde KPI’s en targets en zorgt ervoor dat de gestelde doelstellingen met jouw team worden behaald. De resultaten presenteer je in rapportages aan het management en denkt hierbij proactief mee over de output. Daarnaast ga jij je ook bezighouden met het coachen van de huidige medewerkers. Het is hierbij belangrijk dat je in staat bent om de trainings- c.q. coachbehoefte te analyseren en hierop in kan spelen.

Je bent werkzaam binnen een dynamische werkomgeving. Je schakelt snel tussen de verschillende afdelingen en speelt overtuigend in op de behoeftes en constateringen van de verschillende teams. Je houdt daarbij de resultaten, kwaliteit en SLA’s goed in ’t oog en bent in staat om vroeg signalering toe te kunnen passen en om te gaan met een forecast.

Heb jij ervaring als Supervisor binnen een Call Center omgeving, bij voorkeur op het gebied van financiële diensten, en ben je in staat jouw collega’s op een motiverende en inspirerende manier te ontwikkelen om zo het beste uit zichzelf te halen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Dit is jouw profiel

  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
  • relevante werkervaring binnen een klantcontact omgeving;
  • ervaring in de financiële dienstverlening is een pré;
  • ervaring in het ontwikkelen van mens en gedrag;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • enthousiasme, gedrevenheid en klantgericht;
  • flexibele opstelling (ook bereid om in de avonduren en op zaterdag te werken).

 

Dit hebben wij te bieden:

  • een uitdagende functie;
  • gezellige en informele werksfeer;
  • marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • doorgroeimogelijkheden.

 

Meer weten of direct solliciteren?

Stuur dan je CV en korte motivatie naar personeelszaken@geldshop.nl onder vermelding van ‘Supervisor Contact Center’. Voor vragen kan je contact opnemen met de HR-afdeling op telefoonnummer: 088-828 22 91.

 

Over Geldshop.nl B.V.

Geldshop.nl B.V. is de grootste bemiddelaar in consumptieve kredieten van Nederland. Een resultaat om trots op te zijn! Maar we willen het hier niet bij laten en hebben de ambitie om verder te groeien. Deze groei realiseren wij door te investeren in onze professionele werknemers. Deze kenmerken zich door een klantgerichte instelling en een open en positieve werkwijze om onze klanten te helpen met hun behoefte aan consumptief krediet.

Dit doen wij op een verantwoorde wijze, met heldere producten en diensten. De komende jaren staan in het teken van verdere groei van ons bedrijf en versterking van ons imago als professionele, betrouwbare financieel dienstverlener. Wil jij hier jouw bijdrage aan leveren en meedelen in het succes? Ben jij een resultaat gedreven teamplayer en neem jij verantwoordelijkheid? Dan word jij misschien wel onze nieuwe collega!

"Samenwerken met ambitieuze en klantgerichte collega's in een informele sfeer maakt elke dag voor mij een feestje!"