Veelgestelde vragen

Als je geld wilt opnemen, kun je dat telefonisch of via het opnameformulier aan ons laten weten. Vermeld daarbij je naam, je postcode en het gewenste bedrag. Heb je een lening bij Nationale Nederlanden, dan hebben we een ondertekend verzoek van je nodig.

Als je je lening wilt verhogen, gaan we beoordelen of dat op dit moment voor jou verantwoord is. Een verhoging aanvragen kan zowel telefonisch als online. Bel 088 - 828 22 22 of dien direct online je aanvraag in.

Door middel van een kosteloze en vrijblijvende aanvraag kunnen we bekijken of we je een aanbod met een andere rente kunnen doen.

Als je vijf jaar of langer lang alleen rente hebt betaald, kan de kredietverstrekker na deze periode besluiten om ook aflossing te vragen. Hierdoor gaat je totale maandtermijn omhoog. Deze mogelijkheid vind je terug in de algemene voorwaarden van de kredietverstrekker. Heb je een brief gekregen van je kredietverstrekker waarin staat dat jouw maandlast verhoogd wordt, maar verwacht je problemen hiermee, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via 088 - 828 22 22. Wij gaan dan samen met jou kijken naar een oplossing.

Je huidige saldo kunnen we telefonisch voor je opvragen bij de kredietverstrekker. Bel hiervoor met Geldshop: 088 - 828 22 22.  Als je het saldo op papier wilt, duurt dit ongeveer drie werkdagen.

Je kunt bedragen storten op het rekeningnummer dat op jouw overzichten vermeld staat. Vermeld hier altijd je contractnummer bij. Lees meer over je lening aflossen.

Als je een verlaging van je limiet of maandtermijn wilt, kun je dat aanvragen door dit formulier in te vullen of te bellen met 088 - 828 22 22. De kredietverstrekker bekijkt vervolgens of de door jou gewenste aanpassing mogelijk is.

icon

Geld lenen? Geldshop maakt het waar!