Ontevreden? Laat het ons weten! Samen lossen we het op.

Ontevreden? Laat het ons weten! Samen lossen we het op.

Ontevreden? Laat het ons weten! Samen lossen we het op.

Whatsapp 06 - 40 717 891
Voeg Geldshop toe aan uw contacten

ma - vrij van 9 tot 21 uur

za van 10 tot 17 uur

butterfly

Een klacht indienen

Geldshop doet er alles aan om je zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn. Ben je ondanks onze   inspanningen niet tevreden over onze service? Laat het ons vooral weten. Op die manier kunnen we je een passende oplossing bieden en kunnen we onze dienstverlening nog verder verbeteren.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Je kunt ons op de volgende manieren informeren over jouw klacht:

  1. Telefonisch: 088 828 22 22
  2. Per post: Geldshop B.V., Postbus 800, 2501 CV Den Haag
  3. Via onderstaand klachtenformulier

We willen jouw klacht zo goed en snel mogelijk  behandelen. Stuur daarom in ieder geval de volgende gegevens mee met je klacht:

  • je naam, adres en woonplaats
  • eventueel je contract- en/of polisnummer
  • de datum waarop je de klacht verstuurt
  • een korte omschrijving van je klacht
  • eventuele kopieën van documenten die jouw klacht kunnen verduidelijken

Hoe weet ik of mijn klacht goed is aangekomen?

Als we jouw klacht ontvangen hebben, sturen we je binnen drie werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging. In deze brief informeren we je  onder andere over de periode waarbinnen je een reactie van ons mag verwachten.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?

Wij streven er naar om je binnen drie weken een inhoudelijke reactie op de klacht toe te sturen. Mocht het zo zijn dat wij meer informatie van je nodig hebben, dan laten we je dit schriftelijk weten. In dit schrijven staat dan ook de eventuele nieuwe termijn voor de behandeling van je klacht

Wat als ik er niet uitkom met Geldshop?

Geldshop B.V. is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Als je het niet eens bent met de afwikkeling van jouw klacht, dan kun je jouw klacht voorleggen aan het KiFiD. Je kunt je klacht indienen bij het KiFiD vanaf 6 weken nadat je van ons een ontvangstbevestiging hebt ontvangen tot 3 maanden nadat je van ons een antwoord op je klacht hebt gehad. Het is eventueel ook mogelijk om je klacht direct bij de rechter in te dienen.  

 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-3338999
Website:
www.kifid.nl

Je gegevens
Hoe kunnen we je bereiken?
icon

Leef met je hart, leen met verstand