Wat is het klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid)?

Geldshop doet er alles aan om je zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn. Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden over onze service? Laat het ons vooral weten. Op die manier kunnen we je een passende oplossing bieden en kunnen we onze dienstverlening nog verder verbeteren. Ben je het niet eens met de afwikkeling van jouw klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit instituut is een onafhankelijke deskundige partij die hulp biedt bij financiële geschillen tussen financiële dienstverleners en consumenten. Je kunt je klacht indienen bij het KiFiD vanaf 6 weken nadat je van ons een ontvangstbevestiging hebt ontvangen tot 3 maanden nadat je van ons een antwoord op je klacht hebt gehad.

Onze klanten geven onze service een 8,8
Bron: TrustPilot
Lees meer reviews

Persoonlijke lening

Zekerheid en duidelijkheid met een persoonlijke lening

  • Rente staat vast
  • Looptijd staat vast
  • Tussentijds opnemen niet mogelijk
Meer informatie

Doorlopend krediet

Flexibel geld lenen met een doorlopend krediet

  • Rente kan stijgen en dalen
  • Looptijd is variabel
  • Tussentijds opnemen mogelijk
Meer informatie
Onze klanten geven onze service een 8,8
Bron: TrustPilot
Lees meer reviews
icon

Leef met je hart, leen met verstand